عمل پروتز سینه؟

سه شنبه 11 خرداد 1400
11:33
یوپی اس کار


پروتزهای بعد از ماستکتومی و لامپکتومی انواع مختلفی دارد که به آنها فرم پستان نیز گفته می شود. تولیدکنندگان انتخاب گسترده ای از انواع، اشکال، اندازه ها و رنگ ها را انجام می دهند.

نوع پروتز مورد نیاز با توجه به میزان برداشتن بافت پستان تعیین می شود. پروتز را می توان در برابر پوست، داخل سوتین ماستکتومی یا به دیواره قفسه متصل کرد. دستگاه های مصنوعی طوری طراحی شده اند که در عین اطمینان از راحتی، خیلی عادی به نظر می رسند.

سوتین ماستکتومی چیست؟

سوتین های بعد از ماستکتومی (یا به سادگی ماستکتومی) شبیه سوتین های معمولی هستند اما با یک تفاوت مهم در داخل آنها جیب های کششی اسپندکس وجود دارد که به نگه داشتن پروتز پستان کمک می کند. سوتین های ماستکتومی را می توانید از فروشگاه های خاص یا بوتیک های ماستکتومی خریداری کنید. یک نصب کننده مجوز ماستکتومی، آموزش دیده و باتجربه ، می تواند به شما در انتخاب و نصب سوتین پروتز و ماستکتومی مناسب که نیازهای فردی شما را برآورده می کند، کمک کند.

کجا می خواهم برای پروتز و سوتین بعد از ماکتومی نصب شوم؟

بوتیک های ماستکتومی و مغازه های تخصصی بسیاری وجود دارد که انواع پروتزها و لباس های بعد از ماستکتومی را حمل می کنند. در اکثر مغازه های تخصصی مونتاژ کنندگان دارای گواهینامه ای استفاده می شوند که به طور ویژه برای متناسب کردن زنان برای پروتزهای پستان آموزش دیده اند. بسیاری از مغازه های ماستکتومی متعلق به زنانی است که خود به سرطان پستان مبتلا شده اند.

آیا بیمه هزینه پروتز سینه را پرداخت می کند؟

در مورد پوشش دستگاه های مصنوعی و سوتین های ماستکتومی بین شرکت های بیمه اختلاف وجود دارد. برخی از شرکت های بیمه سالانه 2 تا 4 سینه بند ماستکتومی را تحت پوشش قرار می دهند، البته به این شرط که نسخه ای از پزشک خود ارائه دهید.

معمولا نمی توان گفت بیمه چقدر از هزینه عمل جراحی را پرداخت می کند. زیرا که هزینه های عمل جراحی متفاوت است.

هزینه های پروتز سینه به عواملی ماننده نوع ایمپلنت، متریال مصرفی، هزینه های مصرفی، هزینه های دریافتی و تخصصی پزشک متفاوت است. پس نمی توان گفت دقیق هزینه عمل را تعیین نمود و همان طور که گفتیم بستگی به بیمه شما برخی از بیمه ها تمام و کمال هزینه ها را پرداخت می نمایند و برخی دیگر اصلا این گونه عمل ها را تحت پوشش قرار می دهد.


[ بازدید : 673 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]