کاشت مو در تبريز

شنبه 9 بهمن 1395
12:39
یوپی اس کار
کاشت مو در تبريز

یکی از مراکز پزشکی و درمانی معتبر کاشت مو در تبريز، درمانگاه تخصصی حکیمان بوده و این مرکز با دارا بودن متخصصان در زمینه جراحی و ترمیم پوست و مو و همچنین کسب مدارج علمی و گواهینامه های مختلف از جمله انجمن علمی پزشکی لیزری ایران و انجمن جامعه جراحان عمومی و … خدمات زیبایی همچون : تزریق ژل و بوتاکس، مزوتراپی، کاشت مو، از بین بردن خال و خالکوبی، رفع کک و مک، میکرونیدلینگ و … را به همشهریان گرامی ارایه می دهد.

روش‌های کاشت مو در تبريز

روش های مختلفی برای فرایند کاشت مو وجود دارد که کلینیک تخصصی پوست و مو حکیمان تبریز با متخصصان مجرب خود خدمات کاشت مو در تبریز را ارایه می دهد. به اجمال برخی از این روش ها عبارتند از:

روش FUT

FUT که مخفف کلمات Follicular Unit Extraction می باشد در معنا یعنی جداسازی به بخش ‌های فولیکولی اطلاق می گردد که در واقع تمامی روش‌های موجود مانند: FIT– FUT – FUG FUM- SUT- BUT و… را در بر می گیرد. کلیات فرایند این روش عبارتست از : برداشتن مو از ناحیه‌ای از بدن شخص و پیوند زدن یا منتقل نمودن آن موها به نواحی دیگر بدن در همان شخص. این انتقال معمولاً به نواحی کم مو یا طاس سر، ریش، ابرو و… می‌تواند صورت گیرد.

روش FIT

FIT برگرفته از واژه های Follicular Isolation Technique به معنای تکنیک جداسازی فولیکول‌ها است. این روش از تکنیک یکی یکی برداشتن و یکی یکی کاشتن مو با استفاده از دستگاه هندپیس یا هلدر دستی انجام می‌ گیرد. این فرایند یکی از نوین ترین روش‌های کاشت موی طبیعی در علم پزشکی و زیبایی محسوب می گردد. از قسمت پشت سر که عاری از هورمون ریزش و یا ژن ریزش مو است برداشت شده و کاشته می‌شود. فیت در افرادی که موهایی کم تراکم دارند یا قسمت طاسی در پشت سر دارند استفاده می‌شود.

این تکنیک جزو پرتراکم ‌ترین کاشت‌های مو بشمار می رود.

روش BHT

در این روش بجای برداشت مو از ناحیه پشت سر از موهای بدن مانند ران، سینه، کمر، ناحیه شرمگاهی و یا هرجای بدن که بتوان از آنجا مو برداشت کرد از طریق پانچ مو را برداشت نموده و در قسمت مورد نیاز، موی برداشت شده را کاشت می‌ نمایند.


[ بازدید : 454 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]