۳ روش مهم برای پاک کردن حافظه گوشی

سه شنبه 8 مهر 1399
15:10
یوپی اس کار

یک : یکی از روش های خالی کردن حافظه گوشی ، توسط خود گوشی می باشد یعنی چه ؟ یعنی هنگامی که حافظه گوشی شما پر شده است از اهنگ ها / عکس ها / ویدیو ها / برنامه ها و . . . ، شما می توانید از مدیریت فایل ها و مدریت حافظه خود مواردی را که در گوشی شما ضروری نمی باشد و حافظه را اشغال کرده است را انتخاب کرده و حذف کنید تا حافظه خالی شود و به حالت نرمال خود باز گردد ، مواردی که بیش از حد باعث می شود حافظه گوشی پر شود سطل زباله گوشی می باشد ، یعنی شما هر چیزی را که پاک می کنید به سطل زباله انتقال پیدا می کند ، ولی ان هم محدودیت هایی دارد و سطل زباله هم پر می شود و باید ان را خالی کنید ، به صورت کلی فایل های هرز که ارزشی ندارند باعث پر شده حافظه می شوند .

دوم :دوم اینکه شما می توانید این کار را یعنی خالی کردن حافظه را توسط نرم افزار های مدیریت حافظه انجام دهید ، برای مثال شما می توانید از بازار و یا گوگل پلی نرم افزار مدیریت حافظه دانلود کنید و بعد از نصب از ان در این زمینه استفاده کنید .

برخی از این نرم افزار های مدیریتی هوشمند هستند و به شما قبل از پر شدن کامل حافظه اخطار های لازم را می دهند ، و حتی شما را در حذف کردن فایل های شخصی خود راهنمایی می کنند و حافظه را برای شما شفاف سازی می کنند و کار با حافظه را برای شما اسان و راحت تر می کنند .

سوم : این روش بهترین روش برای پاک سازی حافظه گوشی می باشد ( البته این روش در گوشی های ایفون پاسخگو نمی باشد ) در این روش حافظه گوشی خود را توسط کامپیوتر و سیستم جانبی دیگر خالی می کنید چگونه ؟ اول گوشی خود را توسط کابل شارژر به کامپیوتر متصل می کنیم و بعد از ان توسط کامپیوتر به فایل های گوشی دست پیدا می کنیم ، از انجا می توانید به راحتی فایل های هرز و یا فایل های غیر ضروری را جستجو کرده و به سادگی و اسانی تمام عمل حذف و پاکسازی را انجام دهید .

منابع:

1. https://8iran.com

2. https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87


[ بازدید : 680 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]