معرفی و ثبت نام رشته انیمیشن علمی کاربردی بدون کنکور

چهارشنبه 3 دی 1399
10:43
یوپی اس کار


اگر شما هم امسال یکی از متقاضیان رشته انیمیشن در دانشگاه علمی وکاربردی هستید، ابتدا باید با رشته انیمیشن آشنا شوید و درباره دانشگاه علمی کاربردی و نحوه ثبت نام این رشته در آن اطلاعات کسب کنید.

ثبت نام تمامی رشته های دانشگاهی باید از طریق سایت سازمان سنجش و زیر نظر وزارت علوم باشد. رشته انیمیشن در دانشگاه علمی کاربردی جزو رشته های بدون آزمون است و شما برای تحصیل در این رشته نیاز به سوابق تحصیلی خواهید داشت.


رشته انیمیشن از زیر شاخه های هنر است. کسانی که به هنر علاقه مند هستند، در این رشته موفق تر خواهند شد. هم چنین انیمیشن رابطه تنگاتنگی با سینما دارد. در این رشته دروس مرتبط با تدوین، صدابرداری، کارگردانی و ... مانند سینما وجود دارد.

با این تفاوت که سینما یک هنر زنده است اما انیمیشن برگرفته از وهم و خیال است. در رشته انیمیشن مباحثی مانند دکور سازی، کاریکاتور، طراحی شخصیت، طراحی فیگور انسان، طراحی فیگور حیوان و ... تدریس می شود.

استفاده از تجربیات اساتید در طراحی کاراکترها به دانشجویان این رشته کمک بسیاری می کند. اما فقط تحصیلات آکادمیک در این رشته کافی نیست و شما برای موفقیت باید خارج از محیط دانشگاه تلاش بیشتری کنید. زیرا تجربه عملی در این رشته حرف اول را می زند.

رشته انیمیشن در دنیای مدرن امروز بسیار مهم و مورد توجه است؛ زیرا بخش بزرگی از صنعت تبلیغات به آن گره خورده است، هم چنین رد پای آن را در بازی های رایانه ای، فضای مجازی و حتی سینما هم می توان به وضوح مشاهده کرد. به همین علت بازار کار این رشته امروزه رو به رشد است.

صنعت تبلیغات به تنهایی یکی از قطب های اقتصادی پر درآمد در جهان به شمار می رود که انیمیشن نقش مهمی را در آن ایفا می کند. اما در سینما هم برای بسیاری از صحنه ها که انسان نمی تواند خود در آن نقش آفرینی کند، انیمیشن به خوبی آن را بازسازی می کند.

افراد برای موفقیت در این رشته باید خوش ذوق، ایده پرداز با قوه تخیل بالا و ذهنی خلاق باشند.

رشته انیمیشن در دانشگاه

دانشگاه علمی و کاربردی یکی از دانشگاه های نیمه دولتی موجود در کشور است. این دانشگاه ابتدا با هدف آموزش برای شاغلین در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد تا با خدمات آموزشی خود در زمان های غیر اداری، به بالابردن هرچه بیشتر سطح علمی کشور کمک کند. دانشگاه علمی کاربردی زیر نظر وزارت علوم فعالیت می کند و مدرک فارغ التحصیلی آن کاملا معتبر است.

دانشگاه علمی کاربردی اقدام به جذب دانشجویان بدون آزمون در رشته های مختلف می کند. ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در دو مقطع کاردانی (فوق دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) انجام می پذیرد.

از آن جا که امروزه قبولی در دانشگاه های سراسری بسیار سخت شده است، دانشگاه علمی کاربردی یکی از گزینه های مناسب برای تحصیل است.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت اقدام به جذب دانشجویان می کند. در نیمه اول مهرماه می توانید برای ثبت نام از سایت سازمان سنجش اقدام کنید. اما کسانی که موفق به ثبت نام در مهرماه نشدند، می توانند در تکمیل ظرفیت بهمن ماه ثبت نام کنند. پیش ثبت نام مهرماه از ۷ ام تا ۱۷ شهریورماه ادامه دارد. برای اطلاع از نحوه ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

اکثر رشته های مورد نیاز، در دانشگاه علمی کاربردی تهران تدریس می شود. هم چنین شما می توانید بدون آزمون و صرفا با سوابق تحصیلی در بسیاری از این رشته ها اقدام به تحصیل کنید. رشته ها در ۴ گروه آموزشی ارائه شده اند که شامل صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی است.

تمام رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی زیر مجموعه این ۴ گروه آموزشی خواهند بود. برای اطلاع از رشته های بدون آزمون به دفترچه انتخاب رشته ها بدون آزمون کنکور سال ۹۹ دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنید. اگر شما تمایل به تحصیل دراین دانشگاه را دارید، ابتدا باید لیست رشته ها را مطالعه کرده و پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود، کد رشته آن را در محل ثبت نام درج کنید.

برای مقطع کاردانی ۳۰ کد رشته و برای مقطع کارشناسی۲۰ کد رشته در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که شما می توانید صرفا با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و نظام قدیم در دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه می توانید با مشاوران مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و تمامی سوالات خودتان را بپرسید و از آنان برای انتخاب درست تر راهنمایی بگیرید.


[ بازدید : 794 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]