باتری یو پی اس

پنجشنبه 20 اسفند 1394
11:15
یوپی اس کار

تعریف باتری یو پی اس و کاربرد های باطری یو پی اس :

باتری های مصرفی در ups به باتری های اسید سرب معروفند و دلیل ان مقرون به صرفه بودن و طول عمر بالا میباشد باتری ups ازصفحات سربی تشکیل شده و مواد شیمیایی که درون باتری یو پی اس است طی فرایندی توسط ولتاژ DC شارژ را ذخیره میکنند البته لازم به ذکر است طول عمر مفید باتری ها بستگی به نوع نگهداری دارد و مهمترین عامل آن دما و رطوبت کم میباشد بهترین دما برای باتری ۱۵ الی ۲۰ درجه سانتیگراد میباشد

کلمات کلیدی :

باطری یو پی اس فیام باتری یو پی اس صبا باتری یو پی اس هیتاکو باطری یو پی اس باتری یو پی اس فاراتل ، باتری یو پی اس کره ای باتری یو پی اس اپتیما باطری یو پی اس باتری یو پی اس ایرانی باتری یو پی اس چیست باتری یوپی اس باتری یوپی اس پاناسونیک باطری یو پی اس چیستباطری یو پی اس فاراتل باطری یو پی اس پاناسونیک باطری یو پی اس باطری یو پی اس هیتاکو باطری یو پی اس apc , باطری یو پی اس صبا باتری یو پی اس باتری یو پی اس قیمت باتری ups باتری سیلد اسید


[ بازدید : 508 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دستگاه یو پی اس برق ورودی را نمی شناسد:

پنجشنبه 20 اسفند 1394
11:14
یوپی اس کار

یو پی اس ماژولار

پنجشنبه 20 اسفند 1394
11:13
یوپی اس کار

یو پی اس ماژولار

تکنولوژی یوپی اس های ماژولار

پیشرفتی که در آن ساخته شده است یک برنامه عمل، مزایای فنی و بازرگانی و تغییرات در محیط کسب و کار است که این منافع مهم است: فن آوری یوپی اس های ماژولار سه عامل مهم ایجاد کرده است.

فن آوری توانمند کننده توپولوژی یو پی اس ماژولار :

توپولوژی یو پی اس ماژولار مدیون وجود پیشرفت در صنعت نیمه هادی است.سیستم های یو پی اس آنلاین تبدیل دو مجتمع برای اولین بار در قرن ۱۷th به نظر می رسد به عنوان ترانسفورماتور یو پی اس هادارای ذکر شده است. آنها یکسو کننده برای تبدیل برق AC را به ولتاژ DC مواد اولیه برای پشتیبانی از باتری قدرت یو پی اس واینورتر (اینورتر) مورد استفاده برای تبدیل شکل موج خروجی AC تمیز استفاده شد. بنابراین ترانسفورماتور خروجی اینورتر برای افزایش خروجی به سطح مورد نیاز برای بار بحرانی مورد نیاز است.

یو پی اس ماژولار

تا اواسط قرن ۱۹th، پیشرفت در قدرت تکنولوژی نیمه هادی و دروازه ورود ترانزیستور دوقطبی (دروازه) عایق (IGBT) راه های مختلف و بدون ترانسفورماتور فراهم کرده است. در یک مبدل DC معمولی با IGBT، خروجی یکسو کننده به یک بسیار بالاتر افزایش نرخ و اینورتر برای تولید یک ولتاژ AC به حرکت به طور مستقیم به بار بحرانی. بیشتر مزایای یو پی اس به طور مستقیم از این پروژه می آید و بدون ترانسفورماتور. آنها عبارتند از بهره وری بیشتر، بیشتر ضریب قدرت ورودی، اعوجاج هارمونیکی جریان ورودی کمتر (THDi)، کاهش هزینه های عملیاتی و اصلی، نویز قابل شنیدن و عمر باتری یو پی اس افزایش یافته است کم است. اما حذف ترانسفورماتور، به کاهش بسیار قابل توجهی در اندازه و وزن فیزیکی است.

به عنوان مثال KVA120 سیستم موقعیت یابی از m232 / 1 تا m253 / 0 است در حالی که کاهش وزن kg1200 به kg370 کاهش می یابد. این مقیاس کاهش و صرفه جویی در هزینه، اجازه می دهد آرایش مختلف ماژولار که در آن تقاضا بار بحرانی با تعداد کمتری از یو پی اس به صورت موازی به جای یک دستگاه بزرگ یکپارچه کار، حذف شده است. توپولوژی یو پی اس ماژولار، پیشرفت های بیشتر در بهره وری و همچنین مزایای انعطاف پذیری، دسترسی، تعمیر و نگهداری آسان حالی که ایجاد یک کار است.

مزایای یو پی اس ماژولار

ورود این مزایای بسیار به موقع بوده است. حتی زمانی که شرکت به طور عمده کامپیوتر به عنوان یک ابزار داخلی برای اتوماسیون مهندسی، ساخت و ساز، کار تجاری، آنها توانایی پردازش داده ها با قطعی برق و یا نوسانات ولتاژ موقت از دست دادن، جدی خواهد بود. بر این اساس، این فن آوری است توسعه سیستم های ماژولار عملی با تقاضای مشتریان برای دسترسی به بالاترین قابل دسترسی به برق، ساخته شده است. همچنین با افزایش هزینه های انرژی با سیستم های یو پی اس ماژولار برای کاربران فشار اجتماعی و حقوقی برای کاهش انتشار کربن مواجه مهم است را افزایش می دهد بهره وری انرژی.

ویژگی های منحصر به فرد تکنولوژی یو پی اس ماژولار

کاربران می توانند دسترسی به این مزایا با اشاره به یک نمونه استاندارد مورد بررسی قرار دهند. فرض کنید که مرکز داده ها، زمان KVA80 پیش نیاز و برای طبیعت انتقادی آن، اضافی میک آپ لازم است که از قدرت و زیبایی حتی در صورت شکست یک یو پی اس ارائه کرده است.
چنین یک پیش نیاز می توانید دو اتاق یو پی اس KVA80 با تقسیم بار ، پاسخ داده شود. اگر هر دو اتاق می افتد، دوباره، دارای ظرفیت برای حمایت از KVA80 بار تا زمانی که تعمیر خراب سیستم، قفسه بندی ماژولار سه لایه می تواند نصب شود نصب یو پی اس ۴۰KV.
این یک سیستم اضافه (پسوند) چرا که اگر یک ماژول نتواند KVA40 کار، دو ماژول باقی مانده ظرفیت است که برای انتقال بار بحرانی کافی است. در واقع، هر دو سیستم می تواند به عنوان سیستم که در آن N تعداد سیستم های N + 1یو پی اس اضافی برای دیدار با بار بحرانی مورد نیاز است، به عنوان مثال تک ایستا و دو سیستم ماژولاراست دیده می شود. ۱٫ انعطاف پذیر ترین یو پی اس ارائه به دلیل ناتوانی امکانات برای بارگذاری یک دستگاه یو پی اس قابل مشاهده خواهد بود.

انعطاف پذیری یا پسوند اضافی را می توان در صورت تضمین زمان ارائه شده است. سیستم را می توان با ترکیب N + N، که در آن n تعداد ماژول های اضافی است ساخته شده است. مزیت اولین و مهم ترین از سیستم ماژولاراست که آن را کوچک است و در یک ردیف به جای دو محفظه به کاربر. این موجب صرفه جویی قابل توجهی مراکز داده ها مدرن زمانی که فضای یک اولویت است. هر دستگاه در نمونه یو پی اس تک ایستا، نیمی از زمان KVA40 در عملیات عادی پس از تولید ۵۰٪ لود می شود. برای یو پی اس با بهره وری در حال بارگذاری، واحد با بهره وری ۹۶٪ در مقایسه با ۹۱٪ کار دستگاه تک ایستا. این بهره وری نه تنها هزینه های انرژی را کاهش می دهد مستقیم، از طریق کاهش هزینه های خنک کننده، صرفه جویی ایجاد می شود. صرفه جویی در هزینه کل در این مثال، مقدار ۱۶،۷۰۰ فرانک در ۵ سال یا احتمالا بیشتر، خواهد وابسته به قیمت برق است. افزایش دسترسی، استفاده می باشد.
یو پی اس را می توان با هر دستگاه و نسبت بین متوسط ​​زمان بین خرابی (MTBF) دیده و میانگین زمان تعمیر (MTTR) تعریف شده است. در حالی که تعمیر یک تک ایستا، ۶ ساعت، برخی از ماژول های می تواند در کمتر از نیم ساعت جایگزین شده است. این مسئله موجب کاهش MTTR، مبادله داغ ماژول، دسترسی٪ ۹۹۹۹/۹۹ حتی قبل از اجازه ایجاد شده با آرایش N + 1 فراهم می کند انعطاف پذیری. این سطح از حفاظت از قدرت برای کاربران مهم اما همچنین ایجاد صرفه جویی در هزینه. لیست قیمت برای قطعات تخصصی کاهش می یابد و نیاز به تکنسین های بسیار ماهر را از سایت حذف خواهند شد. امکانات عملیات در طول عمریو پی اس، تکنولوژی یو پی اس های ماژولار ارتقا پذیری می تواند یک مزیت به شما. فرض کنید که تبادل نمونه از ۸۰ به KVA110 افزایش می دهد.

تلاش مختصر در قرار دادن KVA40 به فراغت محل قفسه، وضعیت N + 1 افزونگی سیستم یو پی اس بدون کاهش بار شدید و بدون وقفه به بهبود بار. یوپی اس اندازه کامل است. رشد بیشتر در تقاضا می تواند ظرفیت بار سیستم یو پی اس های ماژولار افزایش همراه است. ظرفیت قفسه ها برای ماژول های بیشتری شناخته شده به عنوان ارتقا پذیری عمودی سیستم یو پی اس. اگر این کار انجام شود، ارتقا پذیری افقی را می توان با اضافه کردن قفسه های بیشتری به دست آورد.

صرفه جویی دستگاه یو پی اس ماژولار

یک سیستم یو پی اس ماژولار می توانید بیش از یک امکانات و تجهیزات تک ایستا هزینه اولیه هزینه. اما در این مورد، از طریق کاهش هزینه های اجرای سیستم های ماژولار، به ویژه هنگامی که عواملی مانند انتقال و زیرساخت های ذخیره سازی هزینه های اولیه و تعادل خواهد شد در نظر گرفته شود. علاوه بر کاهش هزینه ها، از روش ماژولار طول می کشد فضای کمتر، انعطاف پذیری بیشتر، آسان برای کنترل، دسترسی و ارتقا پذیری در طول دوره ایجاد می کند.


برچسب ها: یو پی اس ماژولار ,
[ بازدید : 332 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تست کردن باتری سیلد اسید

پنجشنبه 20 اسفند 1394
11:13
یوپی اس کار

تست کردن باتری سیلد اسید

چگونگی تست باتری SLA ( باتری سیلد اسید )

باتری سرب اسید درزگیری شده (SLA) نمونه‌ی تکاملی از باتری سرب اسید است که قدیمی‌ترین شکل تکنولوژیباتری قابل شارژ است. نمونه‌ی درزگیری شده (Sealed) از این باتری طراحی و ساخته شد تا دیگر نیاز نباشد دارندگان آن سطوح الکترولیت را کنترل کنند و در مواقع لزوم الکترولیت اضافه کنند.

همچنین، این نوع از باتری موجب حذف شدن شکلی از تست کردن شد زیرا برای تست کردن الکترولیت‌ها در درونباتری نمی‌توان از چگالی‌سنج (hydrometer) استفاده کرد. اگر می‌خواهید باتری سیلد اسید خود را تست کنید می‌توانید اینکار را با یک ولت‌سنج انجام دهید. سوالی دارید؟ همین حالا از یک تعمیر کار جواب خود را بگیرید!

باتری سیلد اسید

دستورالعمل‌ها

  1. برای به دست آوردن نتایج صحیح و معتبر فقط باتریهایی را که به طور کامل شارژ شده‌اند تست کنید. از سیستم شارژی که باتری یو پی اس به آن وصل شده است برای شارژ کردن استفاده کنید و یا با به کار بردن یک شارژ مناسب اینکار را انجام دهید.
  2. بعد از اینکه باتری کاملاً شارژ شد آن را از شارژ و یا سیستم شارژ جدا کنید. اجازه دهید به مدت ۱۲ ساعت باتری دست نخورده باقی بماند تا هیچ‌گونه بار سطحی بر روی آن وجود نداشته باشد که نتایج تست را مخدوش کند.
  3. باتری را به وسیله‌ای که قرار است توان آن را تأمین کند متصل کنید و به مدت سه تا چهار دقیقه برای روشن کردن آن از باطری استفاده کنید. دوباره به منظور انجام تست باتری را جدا کنید.
  4. ولت‌سنج را روشن کنید. سیم مثبت ولت‌سنج را به قطع مثبت باتری (ترمینال مثبت) و سیم منفی آن را به قطب منفی (ترمینال منفی) وصل کنید.
  5. ولتاژی را که در ولت‌سنج می‌خوانید یادداشت کنید. برای یک باتری ۱۲ ولتی باید در ولت‌سنج مقادیر بسیار نزدیک به ۸/۱۲ یا ۹/۱۲ ولت را بخوانید. این مقادیر برای یک باتری ۶ ولتی در حدود ۴/۶ یا ۵/۶ ولت بر روی ولت‌سنج هستند. یک باطری یو پی اس با ولتاژ کمتر از ۱۲ یا ۶ ولت علائم نقص و خرابی را نشان می‌د‌هد و خیلی زود باید آن را تعویض کرد.


[ بازدید : 353 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

همه چیز درباره یو پی اس apc

پنجشنبه 20 اسفند 1394
11:12
یوپی اس کار

همه چیز درباره یو پی اس apc

درباره یو پی اس apc

شرکت apc یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده یو پی اس apc در جهان می باشد .این شرکت با تولید محصولاتی قبیل یو پی اس ،انواع باتری ،تجهیزات برق اضطراری ،تجهیزات خنک کننده در سیستم های مختلف و دیگر تجهیزات الکترونیکی توانسته است نامی آشنا با محصولاتی با کیفیت را معرفی نماید و به این طریق مشتریان زیادی در بیشتر کشور ها به خود جلب کرده و رضایت آن ها را از محصولات خود بدست آورد .

شرکت یو پی اس apc از ابتدا

۱۹۸۱

قدرت تبدیل شرکت امریکا در ماساچوست گنجانیده شده است. بنیانگذاران آن سه مهندس الکترونیک صنعتی است که در دانشگاه MIT تحقیق و توسعه نسبت به برق خورشیدی ،مستقیم بکار بود.

۱۹۸۸

شرکت یوپی اس APC عمومی در $۷٫۵۰ هر سهم یا.۱۲۵ $ در هر سهم برای این شرکت شش سهام انشعابات تنظیم می شود. تا به امروز این شرکت تنها سهام ارائه نشان دهنده است.

۱۹۸۹

  • قدرت مدیریت کمپانی APC قدرت شوت ® معرفی نرم افزار برنده جایزه و انقلاب است.
  • توزیع کنندگان عمده فناوری اطلاعات و مرکز خرید اینگرم میکرو شروع حمل محصولات یو پی است.

۱۹۹۰

  • یو پی اس هوشمند با نام تجاری UPSs معرفی شده است. این راه حل صنعت برتر شبکه قدرت حفاظت رشد خواهد کرد.
  • شرکت relocates غرب کینگستون RI سایت مرکزی دفتر شرکت میباشد
  • مدیر عامل apc ، Rodger b Dowdall ، جایزه مجله شرکت نیوانگلند “کارآفرین از سال” اعظا کرد.

۱۹۹۱

کمپانی APC با افزایش دستگیری حفاظت موج وارد بازار میشود اولین و بهترین پیشنهاد برای جامع شدن ان محصول افزایش حفاظت از خط های جامع میباشد.

۱۹۹۳

یو پی اس APC را به ۲kVA و بالاتر در بازار با صنعت اولین آپ مدولار, ماتریس آپ ® گسترش می یابد.

۱۹۹۴

  • شرکت ان مرکز بین المللی تولید اولین در گالوی را باز میکند ایرلند به آدرس بهتر تا به رشد بازار اروپا کمک کند.
  • درامد سالانه شرکت apc نیم میلیارد دلار میباشد.
  • این شرکت به معرفی محصولات جدید بیش از ۱۵۵ از جمله نسل جدید هوشمند یو پی اس و اولین مدل پشتیو پی اس ®.

۱۹۹۶

  • یو پی اس APC در آسیا اولین مرکز تولید باز در فیلیپین است.که ارزش آن در حدود ۱۲٫۶ میلیون دلار ،مدیریت سیستم های بهبود پارسیان شرکت پیشرو قدرت مستقر در خیابان Louis MO. APC اول کسب است.
  • بیشترین apc وارده از بازار یو پی اس ۵kVA با Symmetra power ArrayTM . است.
  • اولین محصول این صنعت قدرت آرایه، راه حل های منحصر به فرد ارائه افزونگی، مقیاس پذیری و serviceability است

۱۹۹۸

  • APC A/S Silicon، تولید کننده سیستم های یو پی اس ۳ فاز برای برنامه های مرکز و مرکز داده ها به بازارارائه می دهد.
  • مارک apc بالای میلیارد دلار درآمد دارد.، این شرکت در درجه اول متمرکز برای ساخت بر روی UPSs برای رسیدن به این نقطه عطف است.
  • APC سیر قدرت پرداختن به نیازهای رو به رشد کامل و برنامه های کاربردی بی سیم ثابت به خانه معرفی را معرفی میکند.
  • APC سه ادغام کامل استراتژیک است که ورود به بازارهای جدید افزایشی از جمله: بازار قدرت دی سی برای تجهیزات ارتباطات؛ کابل و اتصال بازار برای خانه و کسب و کار فناوری اطلاعات برنامه های کاربردی; و دقت خنک کننده بازار برای تجهیزات مراکز و ارتباطات داده ها.

۲۰۰۱

  • شرکت APC گسترش پهنای باند قدرت خود را با خرید از شبکه برق محصولات از ARRIS ارائه میدهد.
  • کمپانی APC مرکز داده قدرت با قطعه اول فیزیکی شبکه و حیاتی (NCPI)، Power StruXure TM revolutionizes
  • یو پی اس APC به نام شاخص نزدک ۱۰۰ که متشکل از ۱۰۰ بزرگترین بورس سهام در بازار بورس نزدیک است.

۲۰۰۳

  • APC ™ قدرت سفر را با تحسین فوری معرفی میکند. حالت اول با یکپارچه شارژ الکترونیک طراحی شده است.
  • InfraStruXureTM / apc را برای گسترش در معماری منحصر به فرد PowerStruXure معرفی میکند.
  • قدرت، خنک کننده، قفسه، مدیریت و خدمات به باز سازگار و یکپارچه ادغام راه حل. مادون StruXure بلافاصله، برنده جوایز تقریبا ۲۰ در سراسر جهان شناخته شده است.
  • در ژوئیه ۲۲, APC ۱۵ سال به عنوان یک شرکت عمومی به مناسبت سالگرد آن عرضه اولیه عمومی (IPO) در ۲۲ ژوئیه ۱۹۸۸ برگزار کرد.

۲۰۰۴

  • شرکت یو پی اس APC بیش از ۱۰۰ جایزه در سال ۲۰۰۴ برای تعالی کسب و کار و محصولات آن در سراسر جهان شد.
  • APC اضافی سیستم خنک کننده اضافی و همچنین به عنوان محل نیرو به رشد خانواده مادون StruXure می افزاید.

۲۰۰۵

در ۲۰۰۵, شرکت APC کلی ارائه NCPI خود را با کسب Netbotz گسترش داد، اوایل مرحله شرکت فن آوری که دغدغه اصلی شبکه و اطلاعات مدیران مرکز توزیع های مبتنی بر امنیت به طور خاص فیزیکی از دارایی های آن است.. محصولات Netbotz و تخصص فنی و بهبود NCPI ما در مقوله مدیریت و امنیت گسترش میابد.

۲۰۰۶

در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۰۶ APC 25 سال، مارک آن ایران از بدو ثبت شدن شرکت، در سال ۱۹۸۱ جشن گرفت.

۲۰۰۷

۱۴ فوریه ۲۰۰۷ اشنایدر الکتریک APC بدست می آورد و واحد کسب و کار بحرانی قدرت & خنک کننده خدمات (CPCS) ا که شامل مارک های APC و MGE سیستم های یو پی اس را تشکیل می دهند.

برخی از محصولات یو پی اس apc

از محصولات پر فروش این شرکت میتوان به پو پی اس apc مدل ( APC® Smart-UPS RT Tower/Rack Mountable 5kVA ) و همچنین یوپی اس هایی که در پایین اضافه نموده ایم :

یو پی اس APC NS 1080VA
یو پی اس APC Back-UPS® NS 1080VA 8-Outlet Power-Saving

یو پی اس APC NS 600VA
یوپی اس APC Back-UPS® NS 600VA 8-Outlet Power-Saving

یو پی اس APC Line Interactive 1.5 kVA
یو پی اس APC® SMC1500 Line Interactive 1.5 kVA Smart

یو پی اس APC 3 kVA Tower Smart
یو پی اس APC® SURT3000XLT 3 kVA Tower Smart

یو پی اس APC 350VA 6-Outlet

یو پی اس APC Back-UPS® CS 350VA 6-Outlet


برچسب ها: یو پی اس ,
[ بازدید : 368 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]